duminică, 20 februarie 2011

Dragi colegi de partid,

     Mă adresez vouă azi în calitate de prieten. Pe toţi vă consider prietenii  mei. De trei ani de când am intrat în acest partid am găsit o echipă excelentă, şi vorbesc aici de întreaga organizaţie democrat liberală vâlceană. Oameni de o calitate morală şi intelectuală de o clasă înaltă, oameni care vor să facă ceva pentru oraşul, judeţul şi ţara în care locuiesc şi trăiesc.
     Încă de la început am vrut să mă fac remarcat şi apreciat de mulţi dintre dumneavoastră. Prima acţiune la care am participat a fost chiar alături de domnul preşedinte al nostru, al tinerilor, „naşul” meu Cosmin Constantinescu, cum aş vrea să devină cândva. Şi de atunci am participat la sute de astfel de acţiuni şi manifestări locale, alături de voi, cei din organizaţia municipală de tineret, dar şi alături de seniorii partidului. Împreună am învăţat ce e politica, cum se face, cât de greu e să răzbeşti într-o lume uneori atât de murdară, în care fiecare luptă să capete cât mai mult.  
     Din 2008 încoace pot spune că am făcut multe: am prins alegerile locale din iunie 2008, pentru Primărie, Consiliu Local şi Judeţean, alegerile parlamentare din toamna lui 2008, alegerile europarlamentare din 2009, alegerile prezidenţiale de la sfârşitul lui 2009, dar şi alegerile locale din 2009, pentru Primărie, în urma nedreptăţii suferite de „mentorul meu spiritual”, domnul Mircia Gutău. De ce spun asta? Pentru ca datorită dânsului am intrat în această horă şi promit să joc până la capăt, atât la bine, cât şi la rău. De asemenea, am împărţit săptămânalul „Vâlceanul” în baruri şi restaurante de-a lungul a 50 de ediţii,  am participat la strângerea de semnături pentru susţinerea candidaturii lui Traian Băsescu în 2009, la call-centerul realizat tot în campania băsesciană, chiar şi la campania online a preşedintelui, unde am comentat 2211 articole din cotidiane prin 2546 comentarii. Am ajutat mult colegii de la secretariatul PDL, şi Mădălin este un martor care poate confirma spusele mele.
     Un motto de campanie spunea: „Facem ce trebuie!” Şi eu am făcut. Am intrat cu sufletul în acest partid, am crezut şi voi crede în continuare în el şi în doctrina sa. Vreau să dau totul pentru culoarea portocalie şi vă promit că aceste declaraţii nu vor rămâne doar vorbe. Şi unii din dumneavoastră aţi văzut deja asta.
      Oricând aţi avut nevoie de mine, v-am fost alături. De aceea vă cer şi eu vouă să îmi fiţi alături. Să îmi acordaţi un vot de încredere şi să mă susţineţi la aceste alegeri. De ce candidez? Pentru că vreau să am şi eu un statut politic, alături de cel social, pe care tot cu ajutorul partidului democrat liberal încep să-l creionez. Şi pentru asta vreau să mulţumesc aceluiaşi Cosmin Constantinescu, dar şi doamnei Ana Gabriela Ene, cărora voi rămâne mereu recunoscător. Să nu credeţi că fără funcţie aş munci mai puţin. Vă promit solemn că orice ar fi, voi rămâne la fel, voi fi acelaşi „Boc de Vâlcea” pe care l-aţi cunoscut şi, poate, îndrăgit şi apreciat.                        
     Închei dorindu-vă să fim impreună în orice conjunctură şi să luptăm în continuare pentru binele nostru, al tuturor.
                 
Cu respect şi consideraţie pentru toţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu