sâmbătă, 26 februarie 2011

Un început frumos, o muncă grea şi plăcută în continuare!

     Stau şi mă întreb de ce am ales sa fac politică. Am intrat în partid la îndemnul unui coleg de facultate şi pentru că apreciam mult ceea ce făcuse până în acel moment pentru oraş domnul primar Mircia Gutău. Am ales deci cu sufletul, mai puţin cu mintea. Şi iată că, la aproape trei ani de când am făcut acest pas, sunt unul din cei mai apreciaţi tineri din organizaţia de Rm Vâlcea. Nu mă laud singur! Faptele o spun! Am muncit mult, am participat la toate campaniile pe care le-am prins, începând cu localele din 2008, parlamentarele din 2008, europarlamentarele din 2009, prezidenţialele din 2009 şi campania pentru primaria Rm Vâlcea din 2010. Am 5 campanii la activ, din care am învăţat mult.
      Am găsit aici oameni care m-au atras lângă ei, care m-au apreciat şi mi-au dat un renume: BOC DE VÂLCEA, BOC CEL MIC sau chiar SEMIBOC. Mi-a plăcut să mi se spună aşa. Eram mândru de această titulatură şi uite că nu m-am făcut de râs. 
     Prin eforturile depuse, am căpătat şi o funcţie: secretar general al organizaţiei de tineret Rm Vâlcea, funcţie care mă onorează şi mă face mai reponsabil faţă de toţi colegii mei. Nu va fi o muncă uşoară. Ştiu la ce m-am înhămat şi promit că nu voi dezamăgi. 
      Totodată am început şi munca de la judeţ. Ştiu că e greu. La municipiu măcar este echipa deja formată, una puternică şi solidă, construită în jurul preşedintelui Cosmin Constantinescu, dar în teritoriu, lucrurile nu stau aşa roz. Am văzut asta încă de la Drăgăşani, unde am particiapt la alegerile organizaţiei de tineret. Toţi au aspiraţii de mai bine, toţi doresc să aibă un trai mai bun, dar e încă greu. Condiţiile din ţară nu sunt nici acum aşa de darnice cu noi. Însă nu voi dezarma. Voi continua să merg în cât mai multe localităţi posibile, să cunosc oameni noi, situaţii noi, pentru că nu îmi e ruşine să muncesc, să străbat aleile şi potecile, dorind să fac cinste acestui partid care m-a primit cu braţele deschise şi mi-a oferit un început frumos.
       Totul depinde acum de mine! Cu PDL înainte!   

Un comentariu:

  1. sa ai parte de tot ce iti doresti si fie ca ideile tale sa fie puse in practica pentru ca stiu ca tu vrei sa faci multe lucruri. felicitari pentru functia ocupata

    RăspundețiȘtergere