miercuri, 23 februarie 2011

O funcţie binemeritata!

         Data de 22 februarie 2011 va rămâne greu întipărită în memorie.
        De ce? 
         Pentru că am obţinut o mare victorie politică.
         Cum adică? 
         Adică am obţinut o funcţie-cheie în cadrul Organizaţiei de Tineret a PDL Rm Vâlcea, una din funcţiile tari.
         Care e acesta?
         Această funcţie care mă onorează cu adevărat este cea de SECRETAR GENERAL.
         Ce presupune această funcţie?
       În afară de muncă foarte multă, mai implică multă responsabilitate faţă de colegii mei, multă atenţie, dăruire şi capacitate de efort maxim.
         Cui ar trebui să mulţumesc pentru această funcţie?
        În primul rând celui care m-a înscris în partid, apoi celor care m-au primit în rândurile lor, domnului preşedinte al OTPDL RM VÂLCEA - Cosmin Constantinescu - şi, nu în ultimul rând, celor 17 colegi care m-au votat şi m-au care au avut încredere că eu sunt cel mai potrivit pentru a ocupa această funcţie.
         Merit această funcţie?
       Prin munca  depusă  începând cu 25 martie 2008, prin sutele de acţiuni de campanie la care am luat parte, prin activitatea depusă alături de colegii din ECHIPA DE IMAGINE condusă de Alin Baciu, cred cu seriozitate că merit această funcţie şi că voi face faţă, iar cei din PDL vor vedea rezultatele eforturilor depuse continuu pentru organizaţia portocalie.
        Ce aşteptări am în continuare?
       Îmi doresc ca împreună cu toţi colegii mei din aripa tânără să formăm o echipă unită, puternică, să participăm la cât mai multe acţiuni şi să demonstrăm că, în Râmnicu Vâlcea, în ciuda criticilor aduse, suntem o forţă pe plan politic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu